Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Tomasz Gop będzie pracował nad Lords of the Fallen 2
Marek Tymiński, szef firmy CI Games poinformował dzisiaj, że Tomasz Gop w tym tygodniu dołączył do jego zespołu.

„Będzie skoncentrowany na rozwoju kolejnej gry z serii Lords of the Fallen i to będą jego główne obowiązki” – mówi prezes warszawskiego studia.

Tomasz Gop pracował już w zespole CI Games, pełniąc rolę producenta wykonawczego pierwszej części Lords of the Fallen. Efekt jego pracy został całkiem dobrze przyjęty przez media i graczy – według serwisu Metacritic średnia ocen oscyluje w granicach 70%, a gracze nabyli około 900 tysięcy kopii w ciągu pierwszych pięciu miesięcy sprzedaży. Co zaskakujące, dalsze wydarzenia wcale nie wskazywały na to, że CI Games uważa grę za sukces. Najpierw zakończono współpracę z niemieckim studiem Deck 13, które odpowiadało za sporą część produkcji, zarzucając mu, że „nienależycie wykonało umowę”, a kilka miesięcy później media obiegła wieść, że Tomasz Gop opuszcza CI Games. Powód? „Różne wizje w kwestii rozwoju serii” – tak tłumaczył rozstanie Marek Tymiński, zdradzając jednocześnie szczegóły na temat kształtu sequela:

„Chcemy poszerzyć grono odbiorców tego tytułu. Dlatego w drugiej części stawiamy na rozbudowaną fabułę. Zdajemy sobie sprawę, że w pierwszej części mogłoby być z tym lepiej, więc atutem kontynuacji tego tytułu ma być m.in. „story”, a także rozbudowany system walki. Chcemy tym wnieść powiew świeżości w gry RPG.”

Wynika z tego, że szef CI Games chciał, aby kontynuacja stała się mniej „hardkorowa” i mocniej odeszła od formuły gier z serii Dark Souls, które były inspiracją pierwowzoru. Nie jest tajemnicą, że Tomasz Gop jest fanem cyklu japońskiego studia i takie podejście mogło mu się nie spodobać.

Pewną wskazówką może być nowe stanowisko Tomasza Gopa – z jego profilu w serwisie LinkedIn wynika, że będzie teraz pracował w firmie na stanowisku game designera, a nie tak jak dotychczasowo, jako producent. Prawdopodobnie oznacza to, że będzie miał mniejszy wpływ na ogólną koncepcję gry i zarządzanie procesem jej tworzenia, a skupi się na szczegółowym projektowaniu poszczególnych elementów takich, jak np. mechanika i balans rozgrywki.

Źródło:
"AM" - GRY-OnLine
Klemens
2016-03-11 17:59:04
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow